mvhe.blogg.se

1 - reboot

Kategori: Allmänt

Har blivit övertalad av min lillasyster att börja skriva blogg igen, Har inte känt mig så "sugen" på det de senaste åren. Har inte velat dela med mig av min vardag till någon annan än mina närmaste. MEN.. nu är jag redo att kasta mig ut i bloggandet igen! Kanske lite privatare än innan dock ;-)

Kommer förmodligen prata mest häst, mat & kids!
 
..påtal om häst så satt vi "Ärtan" (e. paul november) i vagn första gången igår, han har ju hamnat på efterkälke iomed att han gjorde sig illa i våras, lång historia kort så reste han över i stallet och fick hjärnskakning, Känns bra att han äntligen är på G! Disa har sin omtalade vintervila, hon har fått gå i hage nu i 15 dagar och nu börjat få skritta med tungvagn för att sedan styrketräna tills snön kommer. Jerker han har det bara gött efter sin start i söndags, var ute och skrittade honom 1 timme igår och han var piggelin så vi siktar väl på att träna mot start i mitten på december igen! 
 
nu ska jag trycka i mig en kebabfavorit från MILANO & sedan till stallet.
 
Moflos Jerker - Ove A Lindqvist (foto: Carina Olofsson)
 

Kommentarer

  • C säger:

    På tiden. Miss U <3

    2012-11-24 | 03:27:18

Kommentera inlägget här: