mvhe.blogg.se

11- julklappar..

Kategori: Allmänt

 
 
 
idag har vi vart i Luleå och handlat dom sista julklapparna, Hade köpt klart det mesta på IKEA.. Men alla uppskattar inte nyttoprylar! Var helt seriöst mer eller mindre rensat överallt. Tycker synd om dom stackars jävlarna som har ohandlat klapparna.
 
Mina "största" bekymmer var egentligen ungarnas julklappar, Moa's MLP har ju redan kommit på posten, men i julstrumpan ska dom få varsin pyjamas.. Då ska ni ju inte tro att det går att köpa vilken pyjje som helst, nej.. Casper vägrar nämligen OFTAST att använda kläder som inte innehåller Blixten McQueen.. Den jäveln som kom på den där filmen förtjänar minst sagt mjältbrand! Så sjuuuukt störande. Han har sockar, byxor, tröjor, tofflor, sängkläder, långkalsonger. skor.. -you name it, men Blixten. För att inte tala om hur dyrt det blir att köpa all den där jävla skiten som inte ens Moa kan använda sedan, Nä.. då ska fröken fräken ha Hello Kitty.. Ibland funderar man ju på varför man ska bli straffad på detta viset. Nåja.. Har då hittat det som jag skulle ha efter många om..

Casper ska ju nu även sluta med tutte.. Han har bestämt att han ska skicka dom med "ho-ho-bubben" till "pompenissana" så dom får sig några tuttar! I utbyte ska han då ha en lastbil från "bilar" som ska kunna ha andra bilar i den.. Var ju "lätt" att hitta.. man måste ju som ha i åtanke att ung-rasiken plockar sönder det mesta på 5 minuter för att sedan stortjuta för att det är trasigt.. TILL SLUT så hittade jag en sådan lastbil + bilar i Duplo! Hur smart som helst. Jag bara ser enkelheten i det hela! - In med skiten i vättmaskin lite då och då, Det går väl inte ens att ta sönder duplo tänker jag?! Helt perfekt :-)
 
Nu blir det sängen, tagga travet imorgon!
Dock ska jag jobba så jag har förstärknings-häst-skötare i form av Sandy:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: